niedziela, 20 kwietnia 2014

2forU: 1988 Volvo 240DL & 1990 Volvo 940 GLE

Na Natolinie na tym samym parkingu co Corolla i Maluch, przysiadły sobie dwa egzemplarze skandynawskiego producenta automobili znanego pod marką Volvo. Są to typowe youngtimery, oczywiście wbrew opinii "koneseruw" z Youngtimer Warsaw którzy za youngtimery uznają tylko takie auta jak Fiat 125p, Borewicz w Akwarium, Maluch GLEBA FELA BBS i Syrena Stopienć. A jak ktoś na spot próbuje wjechać innymi samochodami, które często mają już ponad 25 lat i są o wiele rzadziej spotykane to od razu wywołuje wielką gunwoburzę (vide TUTAJ). Rozumiałbym to gdyby jeszcze spoty organizowane były na prywatnym lub wynajętym terenie. Ale zabranianie komuś wjazdu na PUBLICZNY parking tylko dlatego, że nie jest on fanem za przeproszeniem wyjebanych na glebę Golfów II to jest lekki absurd. A już kosmicznym absurdem jest straszenie, że jeżeli obrzydliwi fani "plastików" nie przestaną zakłócać im spotów to ludzie z YW się obrażą i te spoty przestaną organizować. Well played YW, well played...
Abstrahując jednak od YW i ich spotów oraz definicji youngtimerstwa. Złapana przeze mnie para prezentuje raczej tendencje wrostową i nie widać by gdziekolwiek się wybierała. A zatem spójrzmy.



1 komentarz:

  1. Zdecydowanie Kombiak! :)
    A propo YW, rzeczywiście zaczynają gwiazdorzyć. Ale czasami mają rację, bo na Rozpoczęciu zdecydowanie za dużo wjechało aut zwyczajnie nie pasujących do tematu imprezy. Rozumiem że czas leci i coraz to absurdalniejsze auta stają się klasykami (np. Astra I, wciąż najpopularniejszy wóz na Otwocku już skończył 21 lat, czyli za 4 lata będzie mógł mieć żółte blachy!), ale nie należy jeszcze na siłę promować tych młodziutkich klasyków (nie youngtimerów) i poczekać na ich kolej. Aktualnie ludzie wciąż w mniemaniu auta zabytkowego mają masę chromów, a jak już plastiki to na starej budzie np. Skoda 105, Polonez, Maluch. Coś czuję, że ciężko będzie zaakceptować nową epokę przyszłych klasyków, oj ciężko :)

    OdpowiedzUsuń