niedziela, 13 kwietnia 2014

Miks autorski GARBY I DUŻE FIATY

Ostatnio skarżyłem się, że materiały do miksów od czytelników nadchodzą powoli i z oporami. No to doczekałem się. Moja znajoma Wiktoria, która od dawna regularnie przysyłała mi zdjęcia tym razem zasypała mnie naprawdę niezłym materiałem. Co dziś w programie? Klasycznie, rdza, lakier kładziony z wałka, czarne blachy i grzybowozy. No, nie ma co czekać, pora zapodawać materiał.

Ładnie ktoś się za komuny woził dwacefałką
 WU czyli Wielce Uwielbiam
 Chrup, chrup
 WUIaszek jeździł do kościoła
 Kto powiedział że Garbus nie może być autem użytkowym?
 Albo SUVem?
 Garaże, kant na czarnych, miły starszy pan. Klasyk.
 Lakier silver shadow metalik dopłata 9394zł
 Tą Skodzinkę już znamy KLIK!
 Ładny Taunus. Prawie jak ten MSK który stoi na Wawrzyszewie
I kolejny Garb po tajuningu
 I na koniec WAK. To prawie jak WUK
Autor zdjęć: Wiktoria Wrótniak
Złapałeś ciekawe auto? Chcesz podzielić się z nami swoim archiwum fotograficznym? Masz fajne autko które mógłbyś udostępnić do krótkiego testu? Pisz-> opcwaw@gmail.com <-

15 komentarzy:

  1. Ten czerwony Duży Fiat WXJ jest MEGA fajny! Masz może więcej zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze z ujęcie z przodu i z boku

      Usuń
    2. Ooo, a możesz mi je przesłać na maila (podany na profilu)? Chętnie bym sobie obejrzał tego Fiata ;-) Te garaże stoją kilkaset metrów od bloku mojej babci, jednak nigdy wcześniej nie widziałem tam tego wozu.
      Aha, jak znajdę chwilę, to prześlę trochę materiału miksowego :D

      Usuń
    3. Zdjęcia postaram się podesłać dzisiaj wieczorem, jeśli nie dam rady to jutro. A materiał miksowy podsyłaj, zawsze jest mile widziany :)

      Usuń
  2. mam lepsze zdięcie z tą kremową Skodą :D

    http://www.iv.pl/images/11841358301273757913.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem szczerze że rzeczywiście klimatyczna fotka. Jeszcze gdyby Skodzina była na czarnych to już zupełnie :)

      Usuń
  3. A jednak Garby jeszcze nie zginęły! I dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to macie do kompletu moją, wyciągnieta odpiero co z garażu, umyta i zatankowana ...

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t31.0-8/1965525_1466365590247690_90000604624628945_o.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna fotka, śliczne auto. Nic tylko podziwiać i gratulować :)

      Usuń
  5. Ochota króluje na tym miksie. Mi podchodzi najbardziej 2CVka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochota króluje bo i koleżanka podsyłająca tam właśnie mieszka :) A 2CV jest przednia to prawda :)

      Usuń
  6. "Kto powiedział że Garbus nie może być SUV-em?" chyba nikt, bo amerykańce już kilku dziesięcioleci robią z nich Buggy, albo pakują na ramę Jeepów od CJ do Wranglera, w porywach Suzuki SJ/Samurai.
    Saab, 'srebrna strzała' i Taunus robią robotę, znaczy miksa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, tę Dwacefałkę na czarnych już dostałem, nie powstrzymam się jednak, będzie w kolejnym mixie z Ochoty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie gdyż tak piękne samochody powinno adorować się po wielokroć :)

      Usuń
  8. Witam

    ten czerwony FSO ''WXJ'' to rocznik 1991,

    pozycja numer ''158'' w zestawieniu liczebności nad którą intensywnie pracuję, patrz link powyżej

    -pozdrawiam prawdziwych fanów 125p i nie tylko...

    OdpowiedzUsuń