czwartek, 16 października 2014

Niedzielny #klasyk. Festiwal Nitów i Korozji 2014

Relacja z tegorocznych Nitów będzie bardzo specjalna.
Czemu?
Ponieważ jak zwykle odwaliłem niedzielny #klasyk i obudziłem się w okolicach 12:00 kiedy to pierwsi zawodnicy już w najlepsze startowali z Auto Centrum przy ul. 17ego stycznia. Doprowadziłem się do stanu względnej używalności i udałem na metę celem złapania uczestników i ich wehikułów na finiszu. I chociaż tyle mi się udało mimo problemów z trafieniem na będący dla mnie zupełną 'terra incognita' Ursus. Tak więc to co za chwilę przeczytacie można w sumie nazwać pół-relacją. Zawiera ona jednak stare fury, mech, patynę i oczywiście tytułowe nity i korozję więc myślę że nikt nie powinien czuć się nieusatysfakcjonowany.
Zapraszam.

Na początek fury które nie zmieściły się na głównym terenie i parkowały przed nim:
RFN-NRD 2:1

Piękna Alfa


Właściciel wykonywał niezbyt składne manewry parkingowe


Zakładając działalność gosp. bądź patriotą. Jeździj Truckiem.

Angielski baron pysznił się tuż przy wjeździe

Audi 100 Cabriolet

Borze tucholski jakie to jest wielkie

Tak się używa Talbota. NIE TAK



W Konstancinie ktoś kisi takiego na czarnej blaszce w garażu.

Lecimy z tym dalej. Na głównym terenie zebrała się cała nitowa rdzajebistość.
Ciekawe czy Hijet by się zmieścił w tym kamperze

Porcelanowa Zastava. HŁE HŁE HŁE. Żenujący żart prowadzącego.

Pra-Skoda

Takie ciało to pielęgnowałbym...

Oglądający robili zakłady czy to jeździ o własnych siłach. JEŹDZI. I to jak.

Smutek

Wehikuł zwycięzców całej imprezy


Jeśli van to tylko Praire albo Voyager I

Doskonałość

Fajne samoróbki


Warszawa-Moskwa

Yugo z Garwolina. Było także na Rajdzie Złomnika

Nieco zmechacony Wartburg

Stadobaranny Lutosławski do wyjęcia za jedyne 999 zł.

Państwo Gargamelstwo



Limuzyny z obu stron żelaznej kurtyny

Bezbłędna stylówa



Bezbłędne Libero

Ja, ja naturlich!

Leniwiec jeździłby


"Szatniarz pilnuje mi Mirafiori"

Doskonałość vol.2

Jedyna Octavia którą bym jeździł


Właściciele chodzili i proponowali ludziom worki ze szpachlą

Zapewnione zostało wsparcie służb medycznych

Econoline w dieslu jest do sprzedania. Polecam spojrzeć na giełdę Stada


Pandę Selecta znaną z Rajdu Złomnika pilotował kolega Basista

Po pełniejszą relację polecam zajrzeć tutaj.
FIN.

8 komentarzy:

  1. nieżle ale baldwinki w zaniku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była jedna ale niestety się nie załapała do ostatecznej grupy zdjęć bo selekcja była dość ostra. Ze 180 zrobiłem 51.

      Usuń
  2. Trabant i Bosto wygrywają wszystko.
    Ciekaw jestem, kto wyrwał Wartburga na czarnej otwockiej. Ani trochę nie kojarzę żadnego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że ekipa od Trabanta i Bosto zrobiła niezły show.

      Usuń
  3. Powtórzę - zazdraszczam iwentu. Natomiast wypisanie wszystkich fur #jeździłbym z relacji zajęłoby zbyt wiele miejsca, więc sobie odpuszczę ;-)
    Demyt! szkoda, że o tym E-350 nie wiedziałem wcześniej, bo tylko 500 peelenów więcej niż za aktualne miejskie jeździdełko daliśmy...a różnica gigantyczna. W wielu aspektach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że pokazałeś wiele aut, których nie widziałem u Leniwca, więc jakoś specjalnie się to nie dubluje.
    F-350 za 4,5 koła - też bym brał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tak dawno, Basisty/Leniwca pisałem w komentarzach (pod wpisem o Rajdzie praskim), że Gargamel powinien pojechać na Nity. I pojechał! Może on czyta te wszystkie nasze blogi? ;)
    A on startował, czy tylko pokazać się przyjechał?

    OdpowiedzUsuń