Gotowi na uderzenie prestiżu?
Oto BMW nieskażone wiejskim tuningiem ani gangsterskimi poszerzeniami i ciemnymi szybami. Nie jest to też świecące się F90 prosto z salonu. To czysty klasyk z dobrego okresu BMW.
Model E12 był pierwszym BMW serii 5. Po nim nastąpiło sześć generacji tej limuzyny z których każda kolejna oznaczała raczej zmianę na gorsze. Istnym apogeum było chyba szajsowate E60.
Ładnie pasują jej te żółte, francuskie lampy do koloru nadwozia.
Z ciekawostek. Automatyczna skrzynia była dostępna tylko w USA i Japonii. W Europie standardem i jedyną możliwością był manual.
Piękna, klasyczna sylwetka tylko nieznacznie zmieniona w następczyni E28
Pora na kilka smakowitych detali:
Przedni grill
Klameczki, wloty powietrza
Myślicie że można gdzieś dostać coś takiego jak to F tylko że z PL? Bo podoba mnie się.
Doskonałość.
Śliczności - te żółte francuskie lampy plus pastelowa kolorystyka :) Ciekawe czy BMW we współczesnej epoce strasznych samochodów ma w ofercie takie lakiery.
OdpowiedzUsuńOj nie sądzę. Są za to kolory prestiżowe:
Usuńczarny "jestem prezesem"
srebrny "powodzi mi się w życiu"
biały "wyprzedzam na trzeciego w deszczu z prędkością 160 km/h"
szary "nie mam gustu"
Tak więc że tak powiem, do wyboru do koloru...
Te detale!
OdpowiedzUsuń"Po nim nastąpiło sześć generacji tej limuzyny z których każda kolejna oznaczała raczej zmianę na gorsze" - i to jest kwintesencja komentarza.
I tak, można dostać takie PL w kształcie Polski, w dodatku w barwach biało-czerwonych.
Nie, no... obecna chociaż wygląda całkiem ładnie. W sumie czegoś paskudniejszego od E60, to już chyba po prostu nie dało się zaprojektować. Technicznie niestety standard. Jak to u BMW: dużo wszystkiego i wszystko badziewnie wykonane - poważne awarie zdarzają się już, a co dopiero będzie za 10 lat :P
Usuń@Demon
UsuńTo F mi się właśnie podoba bo nie ma zbędnych kolorów i innego badziewia. Czarno-biały kontur i w środku litera. Prosto i na temat.
@Yossarian
Jak to co będzie? Dresiarze będą mieli kłopot bo wszystkie F10 się posypią i nie będą mieli czym się wozić :)
+nadal nie rozumiem jak Bangle który zaprojektował np. ładne Fiaty Bravo/Brava mógł wyrzygać coś typu E60...
to ja od serca pragnę pogratulować Yossarianowi, że potrafi odróżnić modele osobowe BMW z ostatnich - powiedzmy 10-15 lat. Od kiedy weszli w tę dziwaczną stylistykę jestem w stanie odnaleźć różnice pomiędzy modelem 1, reszta osobowych modeli, X6, X5. X1 i X3 dla mnie się nie różnią, przynajmniej dopóki nie stoją obok siebie.
UsuńA to jeszcze pierwsza seria jest - z płaską maska i wlewem paliwa na tylnej ściance.
OdpowiedzUsuń