poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Auto-moto kłamie

Ostatnio w poszukiwaniu czegoś przejrzałem swoje przepastne zbiory prasy samochodowej. I wertując stary numer miesięcznika Auto-moto trafiłem na skądinąd bardzo ciekawy artykuł na temat starych, tanich aut idealnych do jazdy na codzień. Artykuł przedstawiał właścicieli owych samochodów i ich perypetie związane z użytkowaniem starszawych fur. Jednym z bohaterów artykułu jest zresztą kolega Basista wraz z Madzią o czym pisał już kiedyś u siebie.
Ale moją uwagę przykuło co innego. A mianowicie opis srebrnej Alfy Romeo 145 i jej właściciela przedstawiającego się jako Piotr. Coś mi w tym Piotrze nie pasowało.
Przeprowadziłem więc śledztwo dziennikarskie.
Jego wyniki są zdumiewające. Otóż człowiek na zdjęciu to nie żaden Piotr a autor poczytnego bloga Zbigniew Łomnik znany jako Notlauf. Który tak się składa był również autorem tego artykułu. Przypadek? Nie sondze!!!111
To dowud że germańskie gazety kłamio! I CO TERAS NIEDOWIARKI???
Taka tam humoreska, mam nadzieję że imć Notlauf jeśli to kiedyś przeczyta to się nie obrazi.

3 komentarze:

  1. A co spowodowało, że postanowiłeś przedsięwziąć takie "dziennikarskie śledztwo"? Ja bym przeczytał, oglądnął zdjecie i przeszedł na następną stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie media kłamią, nie tylko niemieckie ;)
    Jak nie masz kogoś do sondy ulicznej, lub innego materiału to w pierwszej kolejności szukasz koleżanki/kolegi z sąsiedniego działu. Bo po co chodzić godzinami i prosić ludzi na ulicy żeby dali sobie zrobić fotkę i powiedzieli dwa zdania ;)

    OdpowiedzUsuń