środa, 18 czerwca 2014

Black n' white MIKS

Ostatnio zarówno Michał z Pobliskiej Ulicy jak i Demon wrzucili swoje miksy aut na czarnych tablicach. Jako że, od jakiegoś czasu też poluje na takie perełki rejestrowane jeszcze przed wejściem do Unii to poczułem się wywołany do tablicy. Tak więc przerywamy Tydzień Amerykański aby nadać specjalny miks. Zdjęć nie jest dużo ale część z nich to naprawdę fajne znaleziska. A zatem zaczynajmy.

Na początek, grzyby zajechały na zakupy.
 Accord USDM gnije na Woli
 Carinka, carinka, carinka maja...
 Lanos w stylu "hard tjuning madafaka"
 Stan igiełka, no i ten kolor!
 Daaaawno nie widziałem takiego nawet na białych.
 Kadett łezka w kombiaku. CMB to skrót od Combi.
 Lupo. Zielone Lupo. Zastanawiacie się co robi tutaj Lupo? Otóż nie było ono oferowane w oficjalnej sprzedaży w Polsce. I to czyni je niewąskim rarytasem zwłaszcza na czarnych blachach. A przyjechało z Kalisza.
 Podwójne widzenie.
 Gratuluje właścicielowi odwagi
 Shuttle który był w jednym z miksów. Ale uznałem że warto go przypomnieć.
Na koniec, perełka numer 2. Accord Coupe 2.2i. Jest ogień.
No to dobrnęliśmy do końca. Od następnego postu wracamy więc do tłustych amerykańskich klimatów. Arrivederci.

7 komentarzy:

  1. Atosów trochę jest, nawet słoiki nimi przyjeżdżają.
    Do Lanosa dołożyłbym ordżinalne dajewowskie alumy, które mam w swoim.
    Lupo już gratulowałem i gratulować będę. Komu się chciało to sprowadzać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te alusy w twoim Lanosie ładne, widziałem na jakimś zdjęciu. A co do Polo to prqwdopodobnie ktoś po prostu chciał pokazać że "stać go" :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W dzien prezentuje się jeszcze lepiej tzn. gorzej :) wybiorę sie kiedyś cyknac kilka fotek jak bd jaano

      Usuń
  3. Osz Ty!
    - dziś minęło mnie kilka ciekawych fur na czarnych...CC, P306, Mydeło, ten Musso co mi zwiał z 'miejscówki'...i jeszcze co, czego nie pamiętam, zarobiony byłem.
    - Atosy u mnie bywają regularnie. Poza tym to naprawdę urocze i praktyczne samochody! Tak jak mega niedoceniane Wagony R+/Agile. Właśnie, dawno nie widziałem takiej 4x4.
    - Hondy nie interesują mnie (śpiewając jak w reklamie) :-)
    - Lupo w Szczecinie całkiem sporo, w tym co najmniej DWIE sztuki 3L, czyli "nie mamy części do tego modelu i co nam pan zrobi?"
    - Hardkorowo tjunigowanego Lanosa dawno nie widziałem, a to normalnie dzieło sztuki "użytkowej", Kąkol Przodkowo prawie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Accord Cztery Trójki edition i Lupo w żabkowym kolorze przodują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Atos na czarnych regularnie staje sobie pod urzędem na Wiśniowej.

    OdpowiedzUsuń