sobota, 28 września 2013

Saturday double shot:FSM 126p & Volvo 240D





6 komentarzy:

  1. Znam obu panów. Volvo fociłem z rok temu, a Maluch był kiedyś mojego znajomego. Jeszcze 2 lata temu był beżowy, w idealnym stanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. To Volvo też niedawno sfotografowałem w Karczewie - widzę, że wszyscy je spotkaliśmy. :) A maluch cudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli Volvo popularne jednym słowem :) Co do Malacza to podoba mi się tak jak jest. Fajna odmiana od tych wszystkich koneserskich egz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj zarejestrowałem go w Józefowie - jechała młoda babka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Auto jest teraz u mnie - Płock i faktycznie silnik był do remontu, jednak ja się tego nie podjąłem, remont był nieopłacalny. Za to teraz pod maską siedzi turbo diesel z 940. Jakby ktoś chciał popatrzeć to polecam: https://plus.google.com/photos/117463049270683417407/albums/5969544756504005025?banner=pwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Sporo fajnych zdjęć. No i ta atrapa przednia. Jakoś tak mi wyglądała na USDM. Also takie pytanie. Ta granatowa 940 która się przewija w tle, została kupiona na swapa czy będziesz ją robił?

      Usuń