piątek, 25 lipca 2014

Youngtimer alert: 1992 Lancia Dedra SW 1.9td

Witam,
najwyższa pora zabrać się do pisania jako że zrobiłem sobie ostatnio sporą przerwę. Wiecie jak jest, ładna pogoda, lato. Aż się nie chce do klawiatury siadać.
Dzisiaj wrócimy do jednego z postów na Mchu i Patynie (KLIK!). Był to post na temat Lancii Dedry pod którym przedwcześnie pochwaliłem się ustrzeleniem tego modelu w wersji SW czyli kombi. Dlaczego przedwcześnie? Dlatego że jakiś czas później kompletnie wcieło mi te fotki i nie mam do dzisiaj pojęcia co z nimi zrobiłem. Nic, totalna amnezja.
Generalnie Dedra to rzadki widok na polskich drogach a o wiele częściej spotkać można Kappę lub Lybrę. Natomiast Dedra w wersji SW to już wogóle inna bajka i coś z gatunku niewidywalnych.
Tak się składa że biała Dedra kombi stoi sobie przy głównej ulicy w Konstancinie. Żeby jednak nie było za prosto to pojawiała się ona tam, zawsze kiedy akurat się spieszyłem więc nie miałem jak jej ustrzelić. Na szczęście któregoś dnia spotkałem ją na Zawadach. Tak więc zgodnie z prośbą Arta prezentuje fotki.




 Spotkany egzemplarz ma pod maską nieśmiertelnego diesla 1.9 i jak widać nie zamierza kucnąć przy robocie.

6 komentarzy:

  1. Gitarzysta, z którym grałem, miał Dedrę SW. Ciemnozieloną. Ależ to było fajne. Do dziś trochę mi przykro, że zamiast puścić mi ją za uczciwy pieniądz, oddał bratu - no ale ok, rodzina to rodzina, ma pierwszeństwo.

    A tak poza tym - widuję czasem Dedry w kombiaczu. Rzadko bo rzadko, ale widuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam, patrzę po otomotach i olxach ale mao jest ofer na Dedry. Choć rzeczywiscie większość sprzedawanych jest w kombi. Dziwne bo ta biała to jedyna jaką widziałem dotychczas

      Usuń
  2. Dziękuję, auto w realu raczej niewidywalne...wróć. Raz spotkałem, w nocy więc z foceniem to słabo było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprzedam lancie dedre w kombi ktos chetny ??tel. 732732828

    OdpowiedzUsuń