niedziela, 12 stycznia 2014

Sunday double shot: ZAZ Tavria &VW Transporter T3






10 komentarzy:

  1. Qrde, jeszcze niedawno nikt Tawrii nie uwieczniał, a teraz...strach lodówkę otworzyć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo wypraszam sobie. Ja warszawskie Tavrie fociłen juz ponad rok temu. Chociazby tą z ulicy Pulawskiej...

      Usuń
    2. No ofence (albo jakoś tak), ";-)))" zauważyłeś?

      Usuń
    3. wieem pisałem z telefonu i jakoś tak oficjalnie i z pretensją wyszło. A nie tak miało być. Sorry :)

      Usuń
  2. A ten wlew paliwa w Tavrii to jakiś tuning (tak jak kołpaki), czy to seryjny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie. Wygląda na jakiś tjuning ale kto to wie. Jakiegoś eksperta trzeba by zapytać w sumie

      Usuń
    2. Tak pogrzebałem w internecie i znalazłem taką fotkę: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e6/ZAZ_Tavria_-_white.jpg - wlew wygląda podobnie, ale jakby mniej wystawał.

      Usuń
    3. Wlew oryginał, kołpaki handmade

      Usuń
  3. Takie korki "z szyfrem" miały tavrie z prywatnego importu w początku lat 90-tych. Miałem takie auto latat temu, było sprowadzone w 1991 jako nowe z Litwy i miało własnie taki korek. Kod do tego był wbity w książkę gwarancyjną auta, więc musieli to monotować seryjnie w fabryce. Ewentualnie w salonie dodawali jako bajer...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlew oryginalny.

    Pozdrawiam, dumna włascicielka

    OdpowiedzUsuń