piątek, 11 października 2013

Breslau forever czyli miks Wrocławski volium 2

Piękne miasto, doprawdy przepiękne, ten Wrocław. Szczerze powiem że mimo mojego zupełnego zakochania w Warszawie jestem zauroczony stolicą Dolnego Śląska. Jest to jedno z niewielu miast w Polsce oprócz stolicy w których mógłbym mieszkać (Kraków? Poznań? Tfu!). Podobnie jak podczas mojej pierwszej wizyty w sierpniu mam dla was kilka aut starszych lub młodszych. Tym razem czasu na poszukiwania było więcej bo aż 4 dni stąd też więcej zdjęć.

Skąd "Breslau Forever"? LINK

Nieco zardzewiały Sputnik wylądował pod synagogą! SENSACJA! ZOBACZ!

Piękna Skoda 120L. Cały czas podtrzymuje zdanie o wyższości Skody nad FSO. O pierdyliard lat świetlnych...


 Piękne czerwone Ferrari California śledziło mnie podczas spacerów po Wrocławiu. Widziałem je przy DH Kameleon, portalu Ołbińskim i na Ostrowie Tumskim. Przy okazji zastanawialiśmy się ze znajomymi co to za blachy. Andorra? Liechtenstein?

 Siemiorka i Sunny. Jaktajmer parking. Niedaleko stało jeszcze Volvo 740 w kombiaczu.
 Tytanowy Janusz. Czy one kiedykolwiek przestają jeździć?

 No i beczułka numero uno...

 ...i due tym razem na taryfie. Miły pan taksówkarz kiedy spytałem czy mogę zrobić zdjęcie zachował się jak prawdziwy człowiek interesu i od razu spytał "za ile?". Na szczęście udało się sesję wykonać za darmo. 2 dni później widziałem go jak jechał ul. Kazimierza Wlk. Beczka pomykała całkiem zdrowo. Życzę panu miliona kilometrów i bezawaryjnej jazdy aż odpadną koła!
W126...taka sytuacja

4 komentarze:

  1. jako właściciel 2 105 tek mówie - tak tak tak

    OdpowiedzUsuń
  2. DeWu jeszcze trzyma poziom z klasykami, lecz nic nie pobije Krakowa pod tym względem. Ale i tak ja "zakochałem się w Warszawie", w końcu tak głoszą banery na tramwajach. Teraz gdy codziennie tam jestem coraz bardziej ją odkrywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Borze Liściasty, jak ja bym chciał taką 340 Tytanowy Janusz Edyszyn. Skodillak też może być, łaj not.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoda stoi w tym miejscu od kiedy pamiętam, więc widocznie kierownik ujeżdża ją dosyć długo. Też podpiszę się pod tezą o wyższości produktów Skody nad "naszymi" z FSO a choćby dlatego, że Czesi wymyślili to wszystko sami... Volvo i Beczka na parkingu koło UM też są dosyć znane (mam je w jednym miksie) i też stoją tam dosyć długo.

    OdpowiedzUsuń