niedziela, 20 października 2013

Borewicz na zakupach, Cytryn i Gumiak wojujo, MIKS ZŁAPANYCH W RUCHU

Od jakiegoś czasu w czeluściach kompjutera zbierają mi się foty klasyków uchwyconych w ruchu na Warszawskich ulicach. Zazwyczaj takich fotek jest za mało żeby robić z nich oddzielne wpisy stąd ten miks. Złapiemy dziś porucznika Borewicza na zakupach w Auchan, zobaczymy panów C&G w wersji wojskowej i zinstagramujemy (co to wogóle jest za słowo?) Mustanga. Zapraszam.


"No poruczniku Zubek skoczcie jeszcze po 2 kilo zimnioków i ze 4 Warki a ja już Poldona odpalam bo zgłoszenie dostaliśmy..." czyli O7 zgłoś się alternatywnie. (Dla nieobeznanych z okolicami stolycy to jest na Puławskiej tuż obok Auchan w Piasecznie)

 Prawie jak na wyspie Capri
 DAFUQ IS THIS?

 Klasycznie i majestatycznie
 Cytryn i Gumiak wojujo

 Tego Taunusa już kojarzycie stąd

 I na koniec zinstagramowany Mustang złapany na Dolinie Służewieckiej (wersję bez filtra nieopacznie skasowałem niestety)

2 komentarze:

  1. Panie, ten Polonez to nie Borewicz, lecz MR'87 zwany Akwarium :)
    To zielone małe coś to Autobianchi A112, znane również jako Lancia A112. Ciekawostką jest fakt, że ten egzemplarz należy do prezesa znanego portalu "Stado Baranów", który wspiera większość imprez, a także organizuje swoje motoryzacyjne przedsięwzięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem ze to sie tak skończy ze ktos mi wypomni ze to nie borewicz i nawet miałem to napisać...ale zapomnialem. Zgubne skutki sklerozy w mmłodym wieku.

    OdpowiedzUsuń