piątek, 10 maja 2013

OPC Warsaw na planie filmowym czyli szalone lata 70' w pigułce...

 Dzisiaj spacerując po centrum Atlanty zobaczyłem tabliczki z napisem "Filming in progress- simulated gunfire". Zaciekawiony ruszyłem ulicą (zamkniętą dla pasażerów ale otwartą dla pieszych) w stronę skweru na którym najwyraźniej rzeczywiście nagrywano film. Okazało się że trafiłem na plan filmu pt. "Anchorman 2"(nie martwcie się też nigdy wcześniej nie słyszałem o pierwszej części) Sam film jako film to nic specjalnego, jakaś głupia komedyjka. Ale jej akcja dzieje się w latach 70' w Nowym Jorku (tak kręcą w Atlancie żeby było taniej). A co za tym idzie panowie filmowcy potrzebowali pasujących samochodów. Stały one dookoła całego skweru. Oto kilka zdjęć z planu tej superprodukcji:
PONTIAC GTO "THE JUDGE"
 

 CHECKER MARATON
 FORD LTD
 CHEVROLET EL CAMINO 350



 TOYOTA LAND CRUISER





 OLDSMOBILE CUTLASS




 MERCURY COGUAR
 PONTIAC TRANS AM

I na koniec wszystkie razem. Powiem wam że naprawdę nie było jak oczu oderwać. Tyle pięknych amerykańskich klasyków w jednym miejscu. Było jeszcze kilka których nie zdążyłem uchwycić bo obsługa zaczęła oczyszczać ulicę z przechodniów ponieważ zaczynano kręcić. Shame on me ale mam nadzieje że to co tu macie wam się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz