niedziela, 28 kwietnia 2013

US Days on OPCWaw Part 3: 1977 Chevrolet El Camino Classic






4 komentarze:

  1. Genialny! Aż brak mi słów, pod takim wrażeniem jestem. No i dlaczego amerykanie zawsze mają takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Ktoś musi tę ideę rozumieć, a do mnie jakoś trafia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No genialny genialny ale są jeszcze lepsze. Dzisiaj na ulicy mineły mnie dwa Mustangi, Chevy Stepside i Bel Air z lat 50. Niestety nie zrobiłem zdjęć ale to jest po prostu niewiarygodne. To nie można się ruszyć z domu nie wpadając na jakieś klasyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Chevy Stepside jakoś źle z oczu patrzy. Mam niesamowitą słabość do Pick-upów, a takie najczęściej widuje się na przedmieściach, ale jeśli któregoś cwaniaka spotkasz, to proszę nas przedstawić.

    OdpowiedzUsuń