środa, 20 marca 2013

1979 Ford Taunus TC3


5 komentarzy:

  1. Witam, jestem właścicielem tego Taunusa. Czyżbyś odśnieżył go do zdjęć? Jeśli tak, to dzięki ;). Niebawem biorę się za odpalanie pozimowe i kolejne prace nad przywróceniem mu dawnej świetności.
    Pozdrawiam!
    MSK (retropassion.pl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście pozwoliłem sobie go odśnieżyć. Powiem szczerze że już dawno (z pół roku temu) przyciągnął moją uwagę (ponieważ jestem częstym gościem w okolicy) ale jakoś zawsze brakowało czasu żeby go sfotografować. Tak czy inaczej świetny wóz. Pamiętam że mój wujek miał takiego Taunusa który stał i kurzył się w garażu aż w końcu został niestety sprzedany na złom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wbrew pozorom jemu złom nie grozi, chociaż stan pacjenta wcale nie jest szczególnie dobry. Na pewno parę groszy więcej i jakiś garaż by nie zaszkodził. Może za rok.
    Jakbym się kręcił przy aucie to proszę śmiało nawiązać kontakt, chętnie porozmawiam.
    MSK

    OdpowiedzUsuń
  4. European Fords are so cool. Love the front end and profile of this one.

    OdpowiedzUsuń
  5. I think European people think the same about US cars :) But thanks anyway :)

    OdpowiedzUsuń