niedziela, 29 grudnia 2013

1973 Mercedes-Benz W114/W115





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że był ostatnio w którymś miksie na Złomniku. Jak znajdę to wkleje link

      Usuń
  2. Na czarnej blaszce i do tego elegancko zmatowiały.
    Ciekawa przejściówka - niby seria druga poliftowa - szeroki wlot na masce, tablica na zderzaku a nie pod, duże lusterka, szyby w drzwiach przednich bez fletnerek, szeroki uchwyt na klapie bagażnika.
    Tylne lampy od serii pierwszej, gładkie bez przetłoczeń, do tego z chromowana obwódką. Tylny pas też od wersji przedliftowej.
    Kiedyś na Nowym Mieście, przy Wójtowskiej przez długi czas stała czarna 'jedynka' z lat 1967/68 ale dawno tam nie byłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałem się nad tym i możliwe że po prostu zaliczył dzwona w tylną klapę i Cytryn z Gumiakiem zamontowali części z przedliftowej wersji. Co do tego Merca z Nowego Miasta to byłem tam ostatnio spacerkiem i nie zarejestrowałem żadnego, ale możliwe że akurat był gdzieś w trasie.

      Usuń